Los bericht bekijken
  #2  
Oud 14 februari 2007, 19:22
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie naar verkoopster

Ik heb je brief herschreven en ik denk dat hij zo beter is. Wat vind jij nu van je brief?

Sittard, 28 oktober 2006

Jack & Jones
T.a.v. Mevrouw P. Klaassen
(Adres) .............
.....................


Betreft: sollicitatie parttime verkoopster


Geachte mevrouw Klaassen,

Op een flyer aan het raam van uw winkel zag ik dat u een parttime medewerkster zoekt voor een te openen filiaal in Sittard. De omschrijving van het werk en het filiaal spreken mij erg aan.

Ik heb (hier het aantal jaren noemen) jaar geleden bij de C&A gewerkt als ondersteundend medewerkster. Het werk vond ik heel leuk, maar ik moest vanwege een stage die ik voor mijn opleiding Sociaal Pedagogisch Medewerkster deed stoppen met dit werk, omdat de stage teveel tijd in beslag nam. Nu heb ik meer tijd en kan en wil ik ook weer gaan werken.

De functie van verkoopster spreekt me om diverse redenen aan. Ik volg de modetrends op de voet en ik weet daardoor de klanten goed te informeren. Daarnaast beschik ik over goede sociale eigenschappen en ben ik goed in staat zelfstandig, maar ook in een team te werken. (Hou je ook rekening met de wensen van de klant? Dus wat hij of zij wel mooi vindt? Dit ook hier vermelden als dat zo is.)

Wat mijn beschikbaarheid betreft: ik ben twee ŕ drie dagen per week beschikbaar. (ben je ook op avond en op zaterdag beschikbaar. Zo ja, dat ook vermelden in je brief.)

Ik hoop een uitnodiging van u te ontvangen voor een oriërenterend gesprek, zodat ik mijn brief en cv kan toelichten.

Met vriendelijke groet,

***
Bijlage: curriculum vitae
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren