Los bericht bekijken
  #4  
Oud 12 juni 2007, 15:12
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: Open sollicitatie kinderopvang: deze brief ok?

Beste Lilian,

Hierbij nog wat aanpassingen in rood.


Geachte ...,

De informatiebijeenkomst ‘xxx’ op x juni heeft op mij een positieve indruk gemaakt. Door het prettige gesprek met een mevrouw van de afdeling P&O ben ik enthousiast geworden over ...... (hier het bedrijf noemen) en dat was voor mij de aanleiding om u een open sollicitatiebrief te sturen.

Per 1 januari 2008 (of heb je de opleiding al afgerond) rond ik mijn opleiding HBO Pedagogiek af en dan wil ik graag voor xxx aan het werk. . Het lijkt mij geweldig om binnen Xxx aan de slag te kunnen gaan, omdat ik van vriendinnen heb vernomen dat er bij Xxx een prettige werksfeer heerst. Daarnaast vind ik het een goede zaak dat Xxx actief betrokken is bij het integraal jeugdbeleid. Ook spreekt het mij aan dat ik kinderen naast geborgenheid en verzorging ook voldoende uitdaging kan bieden, zodat zij zich optimaal kunnen ontwikkelen.

Tijdens mijn studie en bij het opvoeden van mijn twee kinderen heb ik geleerd dat kinderen door een positieve benadering en het stellen van grenzen een gevoel van veiligheid en geborgenheid ervaren. Kinderen hebben ieder hun eigen mogelijkheden en ik kan hen helpen deze te ontwikkelen. Ik ben erg gemotiveerd om mijn capaciteiten in te zetten en verder te ontwikkelen. Met mijn opleiding en ervaring denk ik een goede aanvulling te zijn voor Xxx.

Op dit moment prefereer ik, vanwege mijn thuissituatie, een contract voor ongeveer 16 uren Mijn voorkeur gaat uit naar de dagopvang in de regio Xxx, eventueel als invalkracht, maar het lijkt me ook leuk om binnen de BSO werkzaam te zijn. (In de toekomst, wanneer mijn beide kinderen naar de basisschool gaan, heb ik de ambitie om te solliciteren naar een functie als vestigingsmanager.) Dit zou ik weg laten, want anders kom je misschien te ambiteus over voor deze functie en nemen ze je niet. Of is het positief om het te noemen. Beslis zelf maar, want jij bent naar de bijeenkomst geweest.

Voor meer informatie over mijn werkervaring verwijs ik u naar mijn curriculum vitae. Graag licht ik mijn motivatie toe in een persoonlijk gesprek. Met belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.

Met vriendelijke groeten,[/QUOTE]
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren