Los bericht bekijken
  #9  
Oud 29 december 2008, 23:24
Makingsense's schermafbeelding
Makingsense Makingsense is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 juli 2008
Berichten: 413
Makingsense is on a distinguished road
Standaard Re: Ik weet het niet meer..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Ik zou je toch aanraden vooral iets met je interesses/vaardigheden te doen in combinatie met een echt beroep. Zo kun je lerares of therapeute worden in combinatie met creativiteit. Zoek naar die combinatie op MBO- en HBO-opleidingen. De meeste creatieve persoonlijkheden halen hun voldoening toch uit een reguliere baan met daarin een stuk van hun passie in combinatie met hobby's en vrije tijd (al dan niet semi-professioneel). Voorbeelden: muziekleraar, dramaleraar, tekenleraar, docent kunstgeschiedenis enzovoorts enzovoorts.
Als ik nu eens de eerste zin halveer en de laatste zin weghaal, ben ik het aardig met Henk eens maar klinkt het vooral een stuk aardiger.....

Overigens is het volgens mij geen must voor Musica om iets creatiefs te doen hoor dus waarom zo de nadruk hierop...
Ik zie nl. ook een een liefde voor talen en culturen en omgaan met mensen, die combinatie geeft ook een boel leuke mogelijkheden....

grtz
Tessa
__________________
"Ontdek wie je bent en wees het dan expres!"
| Making Sense | Adviesbureau voor loopbaancoaching, personal branding en inspiratie
| W: makingsense.nl | E: info@makingsense.nl | 06-24095195 |

Tessa Faber helpt vrouwen en mannen in loondienst om hun kennis, kunde en kracht zichtbaar te maken en hun eigen loopbaan als ondernemer in handen te nemen.
Met citaat reageren