Los bericht bekijken
  #4  
Oud 23 mei 2011, 14:40
SevenEleven SevenEleven is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 23 mei 2011
Berichten: 2
SevenEleven is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene Bekijk bericht
Hoe komt het dat je HBO Informatica wilt doen, maar moeite hebt op dat gebied iets uit een boek te leren? Waar loopt het spaak?
Ik denk dat het thuis op de bank zittend met een boek en een pc vol met afleiding heel wat anders is dan in de les/op school zitten met een laptop of pc specifiek voor het leren.
Ik heb hier thuis niemand die wat kan uitleggen of tips of iets kan geven hoe je bepaalde zaken moet bekijken en uitoefenen.
Buiten dat het boek wat ik gekocht had puur overtype werk was was het ook nog eens redelijk basic (voor als je het snapt: 'Hello World' opdrachten, niet echt motiverend om te gaan 'oefenen' en daarna krijg je variabelen, strings en arrays.....allemaal leuk en aardig, maar ik heb er niks aan om de tafel van 7 te kunnen echo-en...maar ik snap ook wel dat je eerst moet leren lopen voor je kunt rennen).


Een groot dilemma zal ook zijn of het een deel of vol tijd word, zelf neig ik naar voltijd puur voor de klassikale begeleiding maar goed ik moet ook inkomsten hebben natuurlijk.
Met citaat reageren