Los bericht bekijken
  #3  
Oud 11 december 2012, 19:41
Mo. Mo. is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 6 november 2007
Berichten: 71
Mo. is on a distinguished road
Standaard

Bedankt voor je reactie. Ja het is al erg lang en heb al veel bijgedragen. Ik steun mijn manager bij zijn promotie en schrijf er stukken voor en onderschep de fouten in zijn werk. Ook ben ik beter gekwalificeerd qua werkervaring voor de functie die is vergeven. Dit is nu juist mijn probleem. Ik ben meestal geschikter voor de functie, kan met iedereen goed door een deur, maar heb niet de aaibaarheidsfactor of x-factor die men zoekt. Hier loop ik altijd tegenaan. Het recentere werk dat ik heb verricht lever ik niet meer in aldaar. Ben op zoek naar een geschikte promotor en heb een leuke onderzoeksvraag. Al zou ik het allemaal in willen leveren voor een organisatie waar ik gewoon deel van zou kunnen uitmaken. Ik zou graag normaal willen zijn. Ieder weekend ga ik maar werken omdat anders mijn situatie helemaal hopeloos aanvoelt. Rustiger aandoen is moeilijk voor mij omdat stilstand achteruitgang is. Aankomde vrijdag heb ik de kans om nogmaals te vragen wat er aan de hand is. Ik zou heel graag een loon hebben en niet meer afhankelijk zijn van een bijstandsuitkering. Al is het een minimumloon. De meeste mensen lijken een baan te krijgen zoals ik een pak wasmiddel koop, je loopt naar binnen en met een minimum aan handelingen bezit je het en ben je er eigenaar van, en loop je blij naar buiten.
Met citaat reageren