Los bericht bekijken
  #5  
Oud 26 november 2010, 19:39
AIGH AIGH is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 november 2010
Berichten: 3
AIGH is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebbrief accountancy duaal

Hallo iedereen,

Is er iemand , die mij kan vertellen of ik iets zou moeten veranderen?
of mijn zinsopbouw klopt etc.?
DANKU



naam
adres

PricewaterhouseCoopers
t.a.v. ...
Fascinatio Boulevard 350
3065 WB Rotterdam


plaats, 26 november 2010
Betreft: Sollicitatie voor een stageplaats


Geachte ........,

Naar aanleiding van een telefoongesprek met ......., wil ik u door middel van deze brief laten weten dat ik graag stage wil lopen bij PricewaterhouseCoopers. Gezien de aard van uw organisatie is mijn interesse direct gewekt. De aandacht die besteedt wordt aan de ontwikkeling van de medewerkers en organisatie spreekt mij enorm aan, en is ook iets waar ik persoonlijk veel waarde aan hecht.

Graag vertel ik u iets meer over mijzelf. Ik ben een jonge, enthousiaste studente aan de Hogeschool Rotterdam. Ik ben inmiddels bezig met mijn 21+ toets, waarvan ik er nog twee met voldoende zal afronden. In september 2011 start ik als student accountancy duaal, en omdat mijn interesse alleen uit gaat naar PricewaterhouseCoopers rond ik mijn studie dan ook graag daar af.

Ik kijk er naar uit mijn kennis op het gebied van Accountancy te verbreden en ervaring op te doen in de praktijk. Een accountant worden die weet wat ze doet, een goed vertrouwen opbouwt bij de klanten en op een professionele manier het beroep kan uitoefenen.

Zowel zelfstandig, als in teamverband werken is voor mij geen probleem. Ik pak nieuwe dingen snel op en ben erg leergierig. Ik realiseer me dat ik nog niet over veel ervaring beschik, maar kan dit compenseren met een grote dosis doorzettingsvermogen en ambitie.

Ik hoop dat deze brief uw interesse gewekt heeft en een aanleiding mag zijn mij uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,






naam
Met citaat reageren