Los bericht bekijken
  #1  
Oud 10 juli 2006, 23:44
MelK MelK is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 juli 2006
Berichten: 1
MelK is on a distinguished road
Red face Beginnende GVO-er wil ook een keer op gesprek.

Ik ga solliciteren op de functie voor medewerker gezondheidsbevordering en preventie. Ik ben sinds mei afgestudeerd op universitair niveau. Heb dus weinig ervaring en ben daarom nog nooit op gesprek geweest.
Een gesprek is dus nu mijn eerste doel. Maar uiteindelijk wil ik natuurlijk een leuke baan. Nou goed. Ik heb de vacature bijgevoegd. Hieronder staat mijn brief:

Geachte mevrouw X,

Maandag 3 juli belde u mij omdat ik in de portefeuille terecht was gekomen door een open sollicitatie bij uw bedrijf in april. Er was een vacature voor medewerker gezondheidsbevordering en preventie vrijgekomen en u vroeg mij of ik interesse had. Ik ben zeker nog geďnteresseerd in een functie die aansluit op mijn opleiding Gezondheidswetenschappen, omdat ik die op dit moment nog niet gevonden heb. In deze functie spreekt mij voornamelijk de afwisseling tussen de onderwerpen en de activiteiten aan. Door deze afwisseling kan ik mezelf breed ontwikkelen en ontdekken waar mijn interesses liggen. Bovendien vind ik het prettig om bezig te zijn met de praktische kant van mijn vak.

Tijdens mijn opleiding heb ik regelmatig in projecten gewerkt en door het Probleem Gestuurd Onderwijs en mijn ervaring kan ik zowel zelfstandig, als in groepen werken. Mijn opleiding en ervaring leerde mij stapsgewijs en gestructureerd werken. Tevens ben ik nauwkeurig en gebruik ik deze kwaliteit in mijn huidige functies. Ik ben in staat mijzelf goed aan te passen aan verschillende omstandigheden omdat ik in verschillende settings zwangere vrouwen heb geworven en geďnterviewd voor mijn onderzoek. Doordat ik net ben afgestudeerd beschik ik over de meest recente kennis op mijn vakgebied. Ook ben ik lid van de NVPG om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen.

Volledigheidshalve meld ik u dat ik vanaf september in Alkmaar woon. En wil ik u op de hoogte brengen van het feit dat ik op vakantie ben van 5 tot en met 20 augustus.

Ik hoop dat deze brief en bijgevoegde CV voldoende aanleiding geeft om mij uit te nodigen voor een nader gesprek

Met vriendelijke groet,
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc vacature.doc‎ (22,0 KB, 417x gelezen)

Laatst gewijzigd door MelK; 11 juli 2006 om 13:29 Reden: vacature niet geheel op website zetten vanwege privacy
Met citaat reageren