Los bericht bekijken
  #1  
Oud 9 januari 2013, 10:56
Maaike# Maaike# is offline
Lid
 
Geregistreerd: 4 december 2012
Berichten: 15
Maaike# is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief secretaresse/office manager, graag commentaar

Graag jullie commentaar op deze brief. De advertentie staat eronder

=====
Betreft: vacature secretaresse / office manager


Geachte heer Van Delft,

Toen ik de advertentie voor bovenstaande vacature op uw website las was ik meteen heel enthousiast. Met name het afwisselende werk en het marketing-deel van deze functie spreken mij heel erg aan.

In mijn baan bij Resource Analysis in Delft heb ik ook verschillende marketingtaken verricht, zoals het opstellen en bijhouden van projectbladen en het verzorgen van inschrijvingen voor projecten. Naast Nederlands was Engels hier de tweede voertaal. Het corrigeren en redigeren van zowel Nederlandse als Engelse teksten behoorden tot mijn dagelijks werk. Privé heb ik een website gebouwd met HTML en CSS en onlangs heb ik een cursus WordPress gevolgd. Het verzorgen van mailingen heb ik bij verschillende bedrijven gedaan, dus ook daar heb ik ruim ervaring in.

Punctualiteit en nauwkeurigheid zijn voor mij vanzelfsprekend. Pro-actief ben ik ook zeker. Zo heb ik bijvoorbeeld bij Meijering & Benus in Stadskanaal een programma geschreven in MS Access met behulp van Visual Basic om de verschillende relaties tussen bouwprojecten en partijen, zoals architecten, projectontwikkelaars, e.d. te kunnen beheren. Oorspronkelijk voor mijn eigen gebruik, maar uiteindelijk werd dit programa door steeds meer mensen gebruikt. Maar ook in andere functies heb ik soortgelijke acties verricht. Ik ben een serieuze, betrokken werkneemster met humor, die zich graag verder ontwikkelt.

Bovengenoemde ervaring gecombineerd met mijn eerdere secretariële ervaring maken dat ik ervan overtuigd ben een positieve bijdrage te kunnen leveren aan uw organisatie. Ik word dan ook graag uitgenodigd voor een gesprek, waarin ik mijn kwaliteiten en ervaring nader toe kan lichten.

Uw reactie zie ik dan ook met grote belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groeten,
======

advertentie:
Een zelfstandige secretaresse / office manager met minimaal 2 jaar ervaring op marketing gebied. Als office manager ben je o.a. verantwoordelijk voor het bijhouden van de website, maken van de nieuwsbrief, coördinatie van pr materiaal, online marketing en verzorgen van mailings. Naast de marketingactiviteiten ben je verantwoordelijk voor algemene secretariaatswerkzaamheden en doe je ondersteunend werk in internationale onderzoeksprojecten.

Je werkt nauw samen met een collega office manager, waar jullie elkaar aanvullen met elk je eigen verantwoordelijkheden. Tevens werk je voor een groot deel van je tijd ter ondersteuning van de adviseurs op projecten. Je communiceert met opdrachtgevers, ondersteunt planning, voert data in en controleert. Je wordt aangestuurd door en rapporteert aan de directie. Je bent bereid om in jezelf te investeren, en jezelf te ontwikkelen zodat je mee kunt groeien met de organisatie. Het betreft een fulltime functie.

Je bent gemakkelijk in de omgang en in het leggen en onderhouden van contacten. Je bent representatief met gevoel voor stijl en decorum en beschikt over uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden: vloeiend in het Nederlands en Engels. Je bent proactief, punctueel en accuraat. Daarnaast ben je een ervaren gebruiker van MS Office. Je hebt bij voorkeur een academische opleiding en minimaal HBO.

Werkzaamheden
•pr en (online) marketing werkzaamheden
•algemene secretariaatswerkzaamheden
•projectwerkzaamheden (planning, data-invoer)
•ondersteuning internationale onderzoeksprojecten
•ondersteuning van directie en management

Alvast dank!
Met citaat reageren