Los bericht bekijken
  #4  
Oud 26 december 2008, 22:17
annema annema is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 23
annema is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie Secretaresse

Het vermelden van de website is wel van groot belang, aangezien de functie's waar ik meestal naar solliciteer ook "creatieve" beroepen zijn, of daar mee te maken hebben. Ik ontwerp kinderkamerkunst, en fotografeer in opdracht.

Dus dat kan zeker in mijn voordeel werken, daar heb ik namelijk ook te maken met klanten/afspraken/planning.......volgens de uitzendbureaus was dit het vermelden zeker waard.

Heb ook al meerdere keren gehad dat ik juist vanwege deze website werd uitgenodigd, omdat dit toch ook vrij serieus is.

Salaris lijkt mij ook wel nodig, want als ze me minder willen gaan bieden, hoeft de moeite van het uitnodigen niet gedaan te worden, ik ga waarschijnlijk niet voor een lager salaris werken.

En tja karaktereigenschappen, deze zijn echt door anderen benoemd, oa toen ik wegging bij mijn huidige werkgever, mij collega barstte in tranen uit, ze had zo fijn met mij samengewerkt, en vond mij een superfijne collega, een fotografe waar ik mee werk vond mij inspirerend, en ik heb al heeel vaak gehoord dat men mij een ondernemend en creatief type vind.

Maar wel goed om eens te horen wat nu echt belangrijk is, ik vind zelf 1 A4 ook wel erg sober.......
Met citaat reageren