Los bericht bekijken
  #30  
Oud 26 september 2006, 09:46
Isabelle's schermafbeelding
Isabelle Isabelle is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 15 augustus 2005
Berichten: 90
Isabelle is on a distinguished road
Standaard Re: Op zoek naar.......wat nu precies?

Hoi Lady,

Het klinkt als een ideale vorm. Jammer dat het een beetje té warm was. Ik kan me wel voorstellen dat het lopen en de natuur je hersenen een andere kant op zetten. Ik snap niet HOE het werkt, maar je krijgt vast andere gedachten dan als je in een kamertje stil zit te praten. Ook lopen en praten tegelijk geeft een grappig effect. Toevallig heb ik zondag nog over de Posbank gewandeld (en koffie gedronken bij dat prachtige paviljoen) met mijn vaste clubje wandelaars. Je begint een gesprek, raakt elkaar dan weer even kwijt omdat iemand een boterham moet pakken of de veters moet vastmaken en daarna pak je het weer op, of niet, omdat je alweer in een nieuw gesprek verzeild bent. En je kunt ook heel goed naast elkaar lopen zonder iets te zeggen.

Wat vond je nu de beste oefening die je hebt gedaan, die het het meeste inzicht heeft gegeven? Je schrijft over die intellectuele vaardigheden-opdracht en over iets met karaktereigenschappen. Ik heb het boek hier dus je hoeft alleen maar de hoofdstukjes te noemen.

Groet,
Isabelle
__________________
Isabelle
Projectleider Carričretijger

www.helderenwijzer.nl
Met citaat reageren