Los bericht bekijken
  #3  
Oud 3 april 2014, 19:42
maritzijlstra maritzijlstra is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 april 2014
Berichten: 5
maritzijlstra is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ezdorn Bekijk bericht
Hey Marit

Heb een vriendin gehad die hbo had gedaan maar niet geslaagd, en die is uit eindelijk callcenter medewerker geworden zulke soort beroepen zul je wel kunnen vinden maar echt een beroep zonder relevante diploma's of werkervaring wordt moeilijk zou zeggen als hoewel je het niet graag wilt kijk toch naar weer een opleiding iets wat je leuk lijkt maakt niet uit wat ook al is het bijvoorbeeld op mbo niveau, je bent maar op 1 ding gezakt zei je zelf dus de rest wel dus je kunt wel wat probeer anders wat te vinden waarmee je dat ding kunt vermijden

Succes

Groetjes Ezdorn
Hoi Ezdorn,

Ik hoef ook geen echt beroep hoor. Sowieso was ik van plan om na de universiteit een baantje als juridisch secretaresse o.i.d. te zoeken. Ik weet alleen niet of zo'n baan ook zonder diploma kan. We zitten natuurlijk nog in een periode dat ook hbo en wo afgestudeerden solliciteren op dat soort baantjes. Callcenter of receptioniste of administratief medewerker (heb inmiddels zelf ook al goed gezocht) vind ik allemaal prima. Ik ben alleen bang voor de toekomst. Stel dat ik ooit als ik rond de 40 of 50 ben zo'n baan verlies, dan kan ik zonder diploma mogelijk nergens meer terecht. Ik zie net dat ze zelfs voor schoonmaakwerk mbo vragen.

Nog bedankt voor je reactie

Marit
Met citaat reageren