Discussie: Is deze goed?
Los bericht bekijken
  #2  
Oud 1 december 2014, 18:58
elifecoach elifecoach is offline
Lid
 
Geregistreerd: 22 januari 2010
Berichten: 18
elifecoach is on a distinguished road
Thumbs up mauw Is deze goed?

Beste Mauw,

Gebruik rustmomenten met komma's anders leest het in een grote adem...
Citaat:
Met veel belangstelling las ik zaterdag 29 november jongstleden de vacature voor interieurmedewerkster op uw website >
Met veel belangstelling, las ik zaterdag 29 november jongstleden, de vacature voor interieurmedewerkster op uw website
Idem
Citaat:
Met het schrijven van deze sollicitatiebrief wil ik graag mijn motivatie en enthousiasme overbrengen. > Met het schrijven van deze sollicitatiebrief, wil ik graag, mijn motivatie en enthousiasme overbrengen.
idem
Citaat:
De baan als interieurverzorgster lijkt mij mooi te kunnen aansluiten bij mijn huidige baan als verkoopmedewerkster slagerij > De baan als interieurverzorgster, lijkt mij mooi te kunnen aansluiten, bij mijn huidige baan als verkoopmedewerkster slagerij.
Loopt niet lekker...
Ook heb ik alle enkele ervaring in de schoonmaakbranche. > Ook heb ik al enkele jaren ervaring in de schoonmaakbranche.

Opsomming = : of ;
Mijn goede persoonlijke eigenschappen zijn dat ik collegiaal ben en goed zelfstandig kan werken. >
Mijn goede persoonlijke eigenschappen zijn:
1. Dat ik collegiaal ben.
2. Goed zelfstandig kan werken.

Je motivatie en enthousiasme lees ik tussen de regels
Benoem ze met specifieke en krachtige termen!

Geef ook een hint van je kwaliteiten, top 3 waarden, competenties en vaardigheden. Niet uitgebreid want dat is in je CV te vinden (als goed is)? maar benadruk het extra in de brief je hebt veel ruimte...

Een lezer wil zoveel mogelijk geďnformeerd worden wat voor persoon je bent?! je mag meer persoonlijkheid en emotie in je brief brengen.
Bv: enthousiasme; Ik ben blij, vind leuk etc etc...

Verder goede en mooie brief..
Met citaat reageren