Los bericht bekijken
  #1  
Oud 27 februari 2008, 12:34
lisettel lisettel is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 februari 2008
Berichten: 1
lisettel is on a distinguished road
Exclamation motivatiebrief voor consulent, wie kan mij helpen?

Hoi,

Ik probeer een motivatiebroef te schrijven maar weet niet of ik het zo goed doe. Graag commentaar.

Alvast bedankt


Geachte xxx

Graag solliciteer ik naar de functie Consulent. De functie van Consulent spreekt mij aan omdat ik denk dat ik binnen deze functie uitdaging en afwisseling kan vinden. Daarnaast vind ik het leuk om met veel mensen in contact te zijn.

Ik ben een sociaal en enthousiast persoon. Ik kan goed met mensen overweg en maak makkelijk contacten. Ik sta bekend als iemand die goed kan luisteren en ik ben een stabiele factor binnen de vriendengroep. Ik ben een ‘doener’ dus zeer praktisch ingesteld. Daarbij beschik ik over veel doorzettingsvermogen. Mijn probleemoplossend vermogen komt het beste tot uiting in de praktijk.

Communicatief ben ik sterker geworden bij een commercieel bedrijf, xxx. Ik heb een relatiegeschenk gepromoot door op bezoek te gaan bij bedrijven. Daarnaast heb ik regelmatig telefonisch contact gehad met sportinstellingen over prijzen en sportaanbod. Ook was ik vaak de contactpersoon voor klanten en opdrachtgevers bij verschillende opdrachten. Verdere details kunt u in mijn Curriculum Vitae lezen.

Met mijn kennis en eigenschappen denk ik een positieve bijdrage te kunnen leveren aan uw bedrijf.
Graag zou ik in een persoonlijk gesprek meer over mijzelf willen toelichten.

Met vriendelijke groet,

xxxxxx
Met citaat reageren