Los bericht bekijken
  #1  
Oud 27 december 2005, 20:58
Natacha Natacha is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 december 2005
Berichten: 1
Natacha is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatie Intercedente

Hallo, zou iemand mijn brief willen nakijken? Ik ben nu werkzaam als administratief medewerkster. Ik volg een cursus voor intercedente iets heel anders. Omdat ik de tijden voor die cursus zelf mag inplannen wil ik zsm een baan in die richting hebben: Ik typ de brief hieronder, ik hoop dat jullie er na willen kijken en commentaar/tips willen geven:

Geachte heer, mevrouw

Graag wil ik met deze brief mijn belangstelling uiten voor een functie als intercedente.

Ik ben al enige tijd bezig met een cursus voor intercedente, en hoop dit binnen een jaar af te ronden. Momenteel ben ik werkzaam bij xxx xxx als financieel administratief medewerkster inkoop, daar zorg ik voor de administratieve afhandeling van inkoopfacturen.

Ik ben me ervan bewust dat ik na mijn cursus nog geen werkervaring heb maar ik ben erg enthousiast en leer snel. En hoop ook daarom dat u een passende functie binnen uw bedrijf voor mij heeft. Omdat ik mijn tijden voor de cursus zelf mag bepalen ben ik op zoek naar een fulltime baan om deze al tijdens mijn cursus al te vervullen.

In bijgaand CV vindt u meer informatie over mijn achtergrond. Graag licht ik mijn open sollicitatie in een persoonlijk gesprek nader toe.

Met vriendelijke groet,

Natacha


Bijlage: curriculum vitae

Laatst gewijzigd door René; 27 december 2005 om 21:42 Reden: Linkje aangebracht. Copy-paste-codes van Word verwijderd
Met citaat reageren