Los bericht bekijken
  #18  
Oud 23 februari 2007, 15:08
Barbara Barbara is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 23 februari 2007
Berichten: 3
Barbara is on a distinguished road
Standaard Re: Hoe kom ik er nu achter wat ik leuk vind?

Hoi Mustafa,

Wat mooi dat je een time-out voor jezelf hebt gepland!
Als ik je verhaal zo lees, dan zie ik dat je graag iets anders wilt, werk dat past bij wie jij bent, waarmee je gelukkig bent en waarmee je betekenis kunt hebben.

Het gevoel dat ik heb is echter, dat je je wens nog niet helemaal in beeld hebt, maar wel al bezig bent met het denken in oplossingen. Vaak blokkeert dit mensen omdat ze dan blijven twijfelen over of dit het nu wel is (in jouw geval bijvoorbeeld de opleiding tot maatschappelijk werker).

Ik heb een mooie en bijzondere manier die jou kan helpen om je wens meer in beeld te brengen. Het is een stap in het inzicht krijgen in wat je wilt (je wens).

Bij deze geef ik je een toverstokje en nodig ik je uit om hier gebruik van te maken.
Op een dag word je wakker en is je leven helemaal zoals jij het wilt. Zie het even helemaal voor je...

Wat zie je?
Wat voel je?
Wat ervaar je?
Wat doe je?
Wie is er bij je?
Etcetera.

Alles is mogelijk! Probeer je belemmeringen even helemaal overboord te gooien en leef je even helemaal in in hoe je leven eruit ziet en hoe het voelt als alles mogelijk is. Het geeft niet als je het nog niet helemaal in beeld hebt. Het is een eerste belangrijke stap in je creatieproces.

Veel groetjes en good luck!
Barbara
Met citaat reageren