Los bericht bekijken
  #5  
Oud 2 mei 2007, 21:04
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Open sollicitatie sociaal rechercheur bij een gemeente

hier mijn reactie op je brief. ik hoop dat je er iets aan hebt.

Geachte heer, mevrouw,

Door middel van deze brief wil ik mijn belangstelling voor de functie van sociaal rechercheur bij de gemeente ******* kenbaar maken.

Al zes jaar ben ik werkzaam bij de Koninklijke Marechaussee. Hier heb ik verschillende functies bekleed, waaronder als grensbewaker en militair politieagent en heb als zodanig uiteenlopende onderzoeken uitgevoerd van diefstal tot poging tot doodslag. Het doen van onderzoek vind ik het meest uitdagende aspect van mijn werkzaamheden en ik zou mij hier graag verder in bekwamen.

Helaas is het bij mijn huidige werkgever niet mogelijk is om voor langere tijd een recherchefunctie te vervullen. De functie van sociaal rechercheur biedt mij de mogelijkheid mijn kennis van en liefde voor het rechercheren in de praktijk te brengen.

Ik ben een enthousiaste persoon die weloverwogen, zorgvuldig en accuraat beslissingen neemt en niet toegeeft aan tijdsdruk om een onderzoek af te ronden.

Mocht er binnen uw afdeling binnenkort een vacature zijn die past bij mijn ervaring en opleiding, dan houd ik mij aanbevolen. Ik ben vanzelfsprekend bereid mijn motivatie nader toe te lichten in een gesprek. Voor nadere informatie verwijs ik u naar bijgevoegd curriculum vitae.
Met citaat reageren