Los bericht bekijken
  #6  
Oud 25 augustus 2008, 15:37
Henk
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Studie WO Psychologie; graag jullie advies

Het gaat om mijn persoonlijke ervaringen en ik denk niet dat mensen er vanuit gaan dat de mening die van een forum als geheel is. Verder is het ZZP-bestaan (want dat is freelancen enzovoorts toch wel) buitengewoon risicovol binnen psychologie enzovoorts. Verder is een WO-opleiding volgen en vervolgens in de echte zorg aan de slag kunnen een hele zware route.

Verder ben ik niet vastgeroest maar wel kritisch over coaches, begeleiders en anderen die op "zachte wijze" een zingevingsvraagstuk met iemand willen oplossen of daarin willen ondersteunen. Uiteindelijk verander je namelijk niets aan de realiteit.

En het lijkt me goed dat er iemand op dit forum is die hier een tegenwicht biedt aan mensen die vanalles opschrijven waarbij hun eigen verhaal met name steunt op het vinden van zingeving maar zonder er steevast bij te vermelden dat ze er in financieel opzicht flink op in hebben moeten leveren (nu en in de toekomst want als ZZP-er bijvoorbeeld je oude dag en eventuele arbeidsongeschiktheid enzovoorts verzekereren blijft buiten beschouwing).
Met citaat reageren