Los bericht bekijken
  #1  
Oud 18 september 2011, 23:42
chucknorris chucknorris is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 18 september 2011
Berichten: 3
chucknorris is on a distinguished road
Standaard Graag jullie mening over mijn sollicitatiebrief

Hallo allemaal,

gaarne zou ik graag jullie mening horen over mijn open sollicitatie brief

bedankt voor alle moeite


--------------------------------------------------------

*********************
*********************
*********************


*********************
*********************
*********************
t.a.v. (assistent)Teammanager

*********************, 18 September 2011

Betreft: Open sollicitatie

Geachte mevrouw, mijnheer
Aangezien de *********** bekend staat als een zeer goede pech hulp verlener besloot ik aan u een open sollicitatiebrief te schrijven. Een werkomgeving zoals deze spreekt mij namelijk bijzonder aan. Ik ben op zoek naar een baan als ***********.

Ik ben begonnen bij ********************* als 1ste monteur in opleiding, ik ben hier voor het eerst in aanraking gekomen met pech hulp verlening. Na 1 van mijn eerste pech gevallen weer op weg te hebben geholpen wist ik direct dat dit de baan is waar ik altijd al van droomde, het directe contact met de klant, het stukje hulpverlening en het sleutelen aan auto’s maakt het plaatje voor mij compleet. Dit heb ik onder tussen meerdere malen kunnen bevestigen bij mij huidige en vorige werkgevers.

De wijze waarop uw team werkt en functioneert vind ik helemaal in mijn “straatje” passen. Het zelfstandig oplossen van storingen en reparaties langs de weg maken het tot een uitdagende baan met elke dag nieuwe problemen, die opgelost kunnen worden. Ik hoop dat mijn enthousiasme voor u aanleiding is om mij uit te nodigen voor een sollicitatiegesprek. Met belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.

Hoogachtend,


********************

Bijlage curriculum vitae
Met citaat reageren