Los bericht bekijken
  #1  
Oud 3 oktober 2011, 10:21
Abigail_Virginia Abigail_Virginia is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 11 december 2008
Berichten: 4
Abigail_Virginia is on a distinguished road
Standaard Sollicitatebrief Trainee Inkoper

Goedemorgen,

Ik heb het idee dat ik iets mis in mijn brief. Hij is nu een beetje standaard en springt er niet echt uit. Wie heeft er een tip om dit wel te laten gebeuren.


Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van de vacature voor Trainee Inkoper, stuur ik u deze sollicitatiebrief. Deze functie is precies wat ik zoek.

In het verleden heb ik al gewerkt als (junior-) productmanager, in deze functie heb ik ervaring opgedaan in de verschillende taken die bij deze traineeship van pas komen. Zo heb ik markt- , concurrentie- en trendanalyses gemaakt. Tevens heb ik als productmanager hotels en stoelen voor de reizen naar Bulgarije ingekocht, hierbij had ik contact met locale agentschappen.

Door mijn achtergrond in het toerisme spreek ik Engels, iets wat ik ontzettend leuk vind om te doen. En iets wat ik hoop uit te kunnen breiden in deze functie.

Graag zou ik in een gesprek mijn CV toelichten en meer over de functie en het bedrijf te weten komen. Ik vertrouw erop u zo voldoende geďnformeerd te hebben. Voor aanvullende informatie verwijs ik u naar mijn CV.

Met vriendelijke groet,
xxx
Met citaat reageren