Los bericht bekijken
  #8  
Oud 9 augustus 2008, 22:41
Makingsense's schermafbeelding
Makingsense Makingsense is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 juli 2008
Berichten: 413
Makingsense is on a distinguished road
Thumbs up Re: Al 17 jaar bij de zelfde. Nog eens 30???

Geweldig quote zeg van Will Smith, die ga ik op mijn site zetten!!!!

En fijn dat je aan het nadenken gezet bent... dat is de bedoeling
Overigens denk ik dat het wel meevalt hoor, dat je denkt dat je in dezelfde branche moet blijven hangen vanwege geen diploma's.
Je lijkt me iemand die allround is en je hebt al bewezen dat je kan doorgroeien en ontwikkelen dus dat kan je ook in een andere branche.

Maar je kan er natuurlijk ook voor kiezen om echt totaal iets anders te doen. Dat kan ook allemaal, maar je zult er misschien wat hulp bij nodig hebben. Schroom ook niet om die te zoeken. Velen van jouw leeftijd (moi aussi) zitten met diezelfde vraag en vooral onze leeftijdsgroep rent dan ook massaal naar de loopbaanadviseur. Niets mis mee...

En ook ik ben er qua inkomen op achteruit gegaan sinds ik 3 jaar geleden heb besloten mijn droom te volgen, maar ik ben stukken gelukkiger... en ik ben al tijden niet meer op vakantie geweest...

groetjes
Tessa
__________________
"Ontdek wie je bent en wees het dan expres!"
| Making Sense | Adviesbureau voor loopbaancoaching, personal branding en inspiratie
| W: makingsense.nl | E: info@makingsense.nl | 06-24095195 |

Tessa Faber helpt vrouwen en mannen in loondienst om hun kennis, kunde en kracht zichtbaar te maken en hun eigen loopbaan als ondernemer in handen te nemen.
Met citaat reageren