Los bericht bekijken
  #4  
Oud 27 juni 2013, 16:01
nancymagarry nancymagarry is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 juni 2013
Berichten: 1
nancymagarry is on a distinguished road
Smile

Betreft: Vacature Medewerker Klanteninformatie, komma weghalen

Geachte heer, mevrouw, heb je geen naam kunnen vinden? Ik bel altijd na, mocht ik geen naam zien in de advertentie.

Ik las uw advertentie op internet denk dat de komma weggelaten kan worden -> je hebt al en en dacht dit is een baan die bij mij past. Ik wil u graag toelichten waarom.

De functie medewerker klanteninformatie spreekt mij zeer aan. je gebruikt het woord spreek dubbel. Voor mijn gevoel gebruik je nu 2 x dezelfde zin. Het spreekt mij aan doordat doordat = omdat je het aanspreekpunt bent voor de nabestaanden, medewerkers enexterne uitvaart probeer geen ( ) te gebruikenondernemers.
Dat je met z’n allen een uitvaart volgens de wensen van de nabestaanden regelt. Daarnaast doordat er ook administratieve taken bijzitten. zin loopt niet zo lekker
Mijn interesse is mede gewekt door de opleiding uitvaartverzorger die ik nu bij Docendo volg. dit zou ik dus eerst vermelden en daarna je motivatie waarom je bij hen in dienst wilt komen

In mijn huidige baan neem ik oa nooit afkortingen gebruiken in een sollicitatie brief, dus onder andere112 meldingen aan, hierbij heb ik goede communicatieve vaardigheden ontwikkeld. kunt je misschien een voorbeeld noemen, waarom je goede communicatieve vaardigheden hebt ontwikkeld? Noem een voorbeeld Ik heb verschillende communicatiestijlen nodig om melders te woord te kunnen staan. dit snap ik niet, wat voor stijlen heb je nodig?
Stressreductie bij de melder, omgaan met stress op het moment dat ik weinig ambulances heb, past bij mij als persoon. Ik moet beslissingen binnen enkele minuten maken. Ik raak niet snel van de wijs.
Ik ben flexibel ingesteld, schakelen binnen verschillende processen is iets wat ik erg leuk vind. ik zou zeggen: Ik ben flexibel ingesteld en schakelen binnen verschillende processen is iets waar ik erg goed in ben.

Een 9-5 mentaliteit heb ik niet. Ik houd van afwisseling dus ik vind wisselende werktijden geen enkel bezwaar.

Wilt u meer weten over mijn motivatie en kwaliteiten? Ik kom ze graag in een kennismakingsgesprek toelichten.

Een uitnodiging hiervoor zie ik met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,


Bijlage : Curriculum Vittae het is trouwens Curriculum Vitae
Met citaat reageren