Los bericht bekijken
  #3  
Oud 29 september 2017, 18:33
desollicitant desollicitant is offline
Lid
 
Geregistreerd: 22 september 2017
Berichten: 12
desollicitant is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Catbert Bekijk bericht
Misschien moet je even bellen? Onder het mom van: ik ben erg enthousiast, daarom zou ik graag willen vragen.... kom je niet zo snel opdringerig over. Bovendien: Er zit een aantal weken tussen. Ze mogen wel wat laten weten.
Ik heb helaas geen telefoonnummer van hun. Heb intussen vorige week een nieuw mailtje verstuurd met het bericht dat ik een nieuwe baan heb, maar dat ik nog steeds er erg naar uitkijk om van hun te horen en dat hun sollicitatie voor mij voorrang heeft. 2 dagen later een reactie gekregen met:'we hebben het nog druk, gefeliciteerd met je nieuwe baan zover en je hoort vd week nog van ons'. Oftewel, nog steeds niks wijzer. Dat ' van de week' neem ik ook maar met een korrel zout want de vorige keren dat soortgelijk iets werd gezegd hebben ze ook niks gestuurd.

Ik ben ook ook steeds meer te twijfelen in hoeverre ik eigenlijk nog een prioriteit ben voor hun. Ben bij mijn andere baan, die in eerste instantie op het 2e plan stond, inmiddels door mijn proefperiode heen (ja, we zijn een maand verder en nog geen reactie) en het maar uitblijven van een enigzins verhelderend bericht over de verdere procedure doet me steeds meer twijfelen of ik aan het lijntje wordt gehouden of niet. Wekt ook niet echt veel vertrouwen van hun kant als ik daar dan in dienst zou gaan en ik straks zolang moet wachten op mijn salaris
Met citaat reageren