Los bericht bekijken
  #1  
Oud 16 september 2008, 12:33
jori jori is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 september 2007
Berichten: 3
jori is on a distinguished road
Standaard De baan van mijn dromen, is mijn sollicitatiebrief oke? Graag reacties!

ik solliciteer op een baan als secretaresse van burgemeester en wethouder op een gemeentehuis.

Geachte dames en heren,

Naar aanleiding van een gesprek met een van uw medewerkers solliciteer ik naar de functie Secretaresse van het College van Burgemeester en Wethouder.

Ik ben 41 jaar en werkzaam als management assistent in de zorgsector. Omdat ik onlangs ben verhuisd van Amsterdam naar de gemeente Aalsmeer, ben ik op zoek naar een nieuwe parttime uitdaging, die dichter bij huis is. Mijn ervaring is dat je door een kortere woon-werk afstand beter in staat bent om flexibeler te kunnen werken.

De functie trekt mij bijzonder aan omdat deze veelzijdig is en ik op brede schaal mijn ondersteuning en diensten kan aanbieden. Het lijkt me fantastisch om als aanspreekpunt te kunnen fungeren voor de burgemeester, wethouder, ondernemers, andere overheden en burgers.
Voor verdere informatie en persoonlijke gegevens verwijs ik u naar mijn Curriculum Vitae, die u als bijlage bij deze brief aantreft.

Ik ben graag bereid deze sollicitatie mondeling toe te lichten en zie uw reactie met belangstelling tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren