Los bericht bekijken
  #1  
Oud 17 december 2012, 12:41
PeterL PeterL is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 december 2012
Berichten: 1
PeterL is on a distinguished road
Standaard Leeftijdsprobleem na voltooien HBO duaal?

Dag beste mensen,

Ik wil binnenkort HBO Logistiek & Economie duaal wil gaan volgen dat 3 tot 4 jaar kan duren en mijn vraag is of mijn leeftijd een probleem kan worden nadat ik het diploma van deze opleiding heb gehaald..

Het probleem is dat ik nu al 24 jaar ben, MBO 4 Administrateur heb behaald, en begin volgend jaar Moderne bedrijfsadministratie (MBO+) heb behaald.
Ik ben sinds 2009 (al heb ik wat meer administratie functies van in totaal 1 jaar gehad, ben ik sinds dit jaar vaste contracten gaan tekenen) begonnen bij de Koninklijke Marine als Korporaal logistieke dienst administrateur (leidinggevende functie)
Ik heb op een varend schip gediend tot augustus dit jaar en ben toen geswitched (burgerfunctie) naar de Landmacht bij logistieke dienst voorraad administratie, zodat ik de (het was wat praktischer) mogelijkheid kreeg om te studeren.
Onderhand krijg ik veel hulp van mijn werkgever om door te groeien, waaronder cursussen krijgen voor SAP (administratiesysteem) en heb ik al enige ervaringen met Exact for windows.

Nou begin ik HBO Logistiek & Economie volgend jaar (2013) September, waar ik nog eventuele vrijstellingen voor kan krijgen (Bedrijfsadministratie, bedrijfseconomie) wat mij een beetje zou helpen om de studie wat sneller af te ronden (al blijf ik er vanuit gaan dat het 3.5 jaar duurt, aangezien ik vrijgesteld ben van stages omdat ik al werk)
Waar ik me het meeste zorgen om maak, ik heb geen kansen om minors te volgen, kan dit voor problemen zorgen? en als ik dan mijn studie heb afgerond ben ik rond de 29 (met geluk eind 28) kan dit een probleem vormen voor mijn toekomstige werkgever vanwege mijn leeftijd die ik dan heb?

Groet,

PeterL
Met citaat reageren