Los bericht bekijken
  #1  
Oud 9 februari 2012, 22:43
Maurientje Maurientje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 10
Maurientje is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief opleiding verzorgende

Hallo allemaal,

Ik zou graag de opleiding verzorgende willen gaan volgen. Voor de opleiding heb ik een werkplaats nodig. Er zijn bij een aantal instelingen een vacature voor deze opleiding. Zouden jullie mijn sollicitatiebrief willen lezen en eventueel feedback willen geven?

Geachte heer/mevrouw,

Deze gemotiveerde meid/moeder spreekt de opleiding MBO-Verzorgende erg aan. Tijdens mijn zwangerschap is de interesse naar het verzorgen van mensen steeds groter geworden. Dit is voor mij een aanleiding om te solliciteren.

De reden waarom ik solliciteer is, omdat het verzorgen van mensen mij na aan het hart ligt. Een van mijn sterkste kwaliteit is, dat ik sensitief ben. Hierdoor heb ik oor en oog naar de clienten toe. Ook het organiseren behoort tot een van mijn sterke kwaliteiten. De dingen die belangrijke prioriteiten hebben, worden door mij eerst afgewerkt. Ik ben flexibel en zorgvuldig. Het werken in een team zie ik enkel als een voordeel. Je kunt op elkaar terug vallen en van elkaar leren.

Aan mij zult u een waardevolle kracht hebben. Graag wil ik mijn sollicitatie mondeling toelichten.
Met citaat reageren