Los bericht bekijken
  #3  
Oud 6 augustus 2008, 21:50
Rosina Rosina is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 maart 2008
Berichten: 338
Rosina is on a distinguished road
Standaard Re: Al 17 jaar bij de zelfde. Nog eens 30???

Hallo Ilja,

Ik ben zelf 39 (net geworden) en herken gevoel wel. Vraag me af of het niet iets is van mensen die eind dertig zijn. De laatste tijd hoor je er ook veel van (dertigersdillema, quarterlifecrisis enz., zie ook http://www.quarterlifequest.nl/cgi-bin/forum/YaBB.pl ).

Weet je zeker dat het gevoel dat je hebt alleen met je werk te maken heeft? Straks verander je van baan en heb je nog zelfde gevoel. Volledige vrijheid en vertrouwen van je werkgever is aardig wat waard vind ik zelf. Ben je ook vrij om dingen te doen zoals je wilt.

Je schrijft dat je ´gestrand´ bent als hoofd logistiek/ hoofd inkoop/ systeembeheerder. Vind ik hele prestatie als je eerst magazijnbediende was!! Knap! Is het misschien idee om b.v. nieuwe werknemers te coachen/ loopbaanbegeleiding e.d.? Weet natuurlijk niet waar je interesses liggen? Dat je toch een nieuwe uitdaging vindt binnen bedrijf waar je werkt? Eventueel, als jouw bedrijf meerdere filialen heeft, overplaatsing?

Verder vind ik idee van Henk ook wel optie. Zoek nieuwe bezigheden in je vrije tijd of ´s avonds na je werk. Dan heb je misschien minder het gevoel dat de wereld aan je voorbij trekt.

Zou dat aankijken voor b.v. max. jaar. Als je dan nog erg ontevreden bent en je zeker weet dat het met je werk te maken heeft, zou ik inderdaad ergens anders gaan solliciteren. Nog 30 jaar dit gevoel is niet te doen.

Succes!

Rosina
Met citaat reageren