Los bericht bekijken
  #3  
Oud 2 september 2008, 21:19
Makingsense's schermafbeelding
Makingsense Makingsense is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 juli 2008
Berichten: 413
Makingsense is on a distinguished road
Standaard Re: CV voor freelancen bij trainingsbureaus

Werkervaring staat er wel degelijk in hoor, Primago, de hele 2e pagina zelfs....
Ik vind het alleen wat rommelig staan omdat het niet geheel chronologisch is, er sommige werkzaamheden tegelijkertijd liepen, het ziet er wat onlogisch uit.
En die laatste opsomming van onrelevante baantjes zou ik wel weglaten.

Ik ga even nadenken hoe je het verder wat strakker kan krijgen, die werkervaring.

Overigens weet ik niet zeker of het begrip "kanjertrainer" wel bekend is bij het grote publiek (zonder kinderen). Ik weet er toevallig iets van af omdat mijn stiefdochter de training heeft gedaan, maar ik denk dat je die functienaam beter anders kunt noemen of beter moet toelichten.

Wil je als trainer voor volwassenen freelancen naast de kanjertrainingen die je doet? En je bent inzetbaar voor: van persoonlijke effectiviteit, teambuilding, management, communicatie en presentatie.

Dan zou ik daar toch wat meer ervaring in willen zien en dat zie ik niet zo heel goed terug.
En ook welke trainingen persoonlijke ontwikkeling jij zelf hebt gevolgd, die sectie vind ik te dun.

En zeker ook mis ik je visie op persoonlijke ontwikkeling, de instrumenten die je zou kunnen inzetten, hoe je de rol van trainer ziet en zelf in wil vullen en het type trainingen dat je wilt geven.

En ik mis inderdaad wel een stukje persoonlijke presentatie van jou als persoon, met je eigenschappen en passies en doelen enzo....

Dat zijn dan zo snel even mijn tips....

Succes Suzie...

Tessa
__________________
"Ontdek wie je bent en wees het dan expres!"
| Making Sense | Adviesbureau voor loopbaancoaching, personal branding en inspiratie
| W: makingsense.nl | E: info@makingsense.nl | 06-24095195 |

Tessa Faber helpt vrouwen en mannen in loondienst om hun kennis, kunde en kracht zichtbaar te maken en hun eigen loopbaan als ondernemer in handen te nemen.
Met citaat reageren