Los bericht bekijken
  #5  
Oud 10 januari 2009, 20:04
Ri@nne Ri@nne is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 405
Ri@nne is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief stage orthopedagoog

Hoi DarkAngel24,

Goed verhaal..... voor een gesprek .

Na de zin: "Mijn naam is ...., een 24-jarige studente bachelor Orthopedagogiek aan de Universiteit van .... Ik verwacht in juli dit jaar mijn bachelor af te ronden waarna ik in september zal starten met de master in het werkveld Jeugdzorg." zou je de rest van de alinea weg kunnen laten. De vorige stages kunnen met een korte toelichting in je cv. In een gesprek kun je dit dan verder toelichten en vertellen wat je in deze alina en een gedeelte van de volgende alinea beschrijft.

Verdergaan met b.v.: "Ik ben opzoek naar een veelzijdige stage die de link legt tussen leerlingenzorg en jeugdzorg. Deze functie spreekt mij aan omdat het mij de gelegenheid geeft om mijzelf te ontwikkelen op het gebied van diagnostiek, observaties, oudercontact en coördineren." en vervolgen met kort omschrijven waarom je denkt dit bij deze organisatie te vinden.

En dan als laatste je afsluiter "Graag wil ik mijn brief verder motiveren in een gesprek."

Je brief wordt dan minstens de helft korter en samen met je cv (inclusief profielbeschrijving en korte omschrijving van je vorige stages) kan het dan prima jouw essentie weergeven.
__________________
Rianne
Met citaat reageren