Los bericht bekijken
  #2  
Oud 31 januari 2008, 20:01
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief voor een winkel

Beste Claudia,

In eerste instantie zou ik al meteen alle naam,adres, woonplaats gegevens eruit halen.
Ik zal met hoofdletters aanvullen:


Claudia Solis
Vergiliusstraat 120
3076 XK Rotterdam

Rotterdam, 31 januari 2008

AKO BV.
t.a.v. mevrouw D.(Darina) Castricum GEEN VOORNAAM, ALLEEN LETTER
Postbus 75561
1070 AN Amsterdam

Betreft: Sollicitatie vacature Ako medewerker/ medewerkster


Geachte mevrouw Castricum,

Via de website bijbannen.nl ZAG IK DE VACATURE WAARIN U AANGEEFT OP ZOEK TE ZIJN NAAR EEN GEMOTIVEERDE MEDEERKER (heeft u te kennen gegeven dat u een vacature heeft voor uw winkel.)

Deze vacature spreekt mij veel aan voor het contact met (MENSEN EN KLANTEN ZIJN HETZELFDE,TOCH?) mensen en met klanten, voor(VERKOOP IS SALES IN HET ENGELS) verkoop en sales, en in een team werken.JE ZEGT HIER 2X HETZELFDE EN SPRINGT DAARNAAST VAN DE HAK OP DE TAK Verder heb ik een beetje ervaring met presenteren van producten, dat kunt u (het) zien aan mijn ervaring als promotiemedewerkster en gastvrouw.

Momenteel studeer ik voor Commercieel medewerkster binnendienst aan het Albeda College te Rotterdam. Verkooptechniek en Acquisitie zijn mijn lievelingen vakken.
Hoe met een klant kan ik omgaan vind ik het leukst. DEZE ZIN KLOPT NIET

Ik heb er alle vertrouwen in een geschikte kandidaat maakt voor deze functie als verkoopster in uw winkel te zullen zijn.DEZE ZIN KLOPT NIET Voor nadere informatie met betrekking tot mijn studie, persoon en ervaring verwijs ik u naar mijn bijgevoegde CV.

Mijn enthousiasme voor deze vacature is hopelijk voor u aanleiding om mij uit te nodigen voor een sollicitatiegesprek. Ik ben per direct beschikbaar. Gaarne verneem ik van u.

Met vriendelijke groet,



Claudia Solis


CLAUDIA, JE ZEGT EEN OPLEIDING TE VOLGEN WAARIN VERKOOPTECHNIEK JOU ERG ENTHOUSIAST MAAKT. IK ZIE ER WEINIG VAN TERUG IN JE BRIEF. VERKOOP JEZELF EENS IN HET AIDA-MODEL EN MAAK NIET TE COMPLEXE ZINNEN ALS JE DAT MOAILIJK VINDT.

SUCCES ERMEE.
GROET,
RENS
__________________
Rens
Met citaat reageren