Los bericht bekijken
  #1  
Oud 13 oktober 2008, 13:10
Birdy Birdy is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 13 oktober 2008
Berichten: 3
Birdy is on a distinguished road
Standaard Salarisverhoging, reeel?

Hallo,

Ik ben nu 9 maanden werkzaam bij een detacheringsbureau. Ik heb daar na een half jaar een vast contract gekregen.

Momenteel zit ik gedetacheerd bij een bedrijf, waar ik zwaar onder mijn niveau werk (voornamelijk invoerwerk, het is een mbo functie, terwijl ik een hbo diploma heb). Mijn leidinggevenden zijn lovend over mij, vooral omdat ik ook meedenk met het bedrijf en de werkzaamheden efficienter probeer te maken (terwijl dit niet mijn taken zijn).

Nu heb ik aangegeven bij mijn werkgever (dus niet het bedrijf waar ik gedetacheerd zit), dat ik een salarisverhoging wil. Dit was geen probleem zeiden ze, en we hebben over een maand een afspraak hierover (tegelijk ook functioneringsgesprek).

Iedereen is heel tevreden over mij, en via mijn detacheringsbureau zeiden ze ook dat ze nog nooit iemand zo gemotiveerd en gedreven hebben gezien om dingen te leren en iets van het werk te maken (aangezien de meesten eigenlijk gewoon hun werk doen en verder niets).

Mijn vraag is nu, ik verdien nu 2100 per maand en heb een leasewagen. Eigenlijk wil ik 2400 gaan verdienen, vooral ook, omdat ze momenteel iets anders voor mij aan het zoeken zijn, dus een ander bedrijf waar ik kan gaan werken en wat meer aansluit bij wat ik kan en wil.
Ik ben alleen bang dat ze het te veel vinden. Ik vind dat ik het waard ben, omdat ik al zoveel gegroeit ben in de afgelopen 9 maanden en als ik in een bedrijf zit waar ik me beter kan ontwikkelen, ik ook snel zal ontwikkelen. (plus dat we over een jaar een huis willen gaan kopen waar ik wel dat geld voor nodig heb, maar dat is geen argument vind ik)
De huidige economische situatie zit me een beetje dwars, aangezien mensen het geld wel moeten hebben om mij in te huren.

Hoe kan ik dit het beste brengen zodat de kans groot is dat ik het krijg?
Het is wel zo, dat als ik opslag krijg, ze ook meer voor mij gaan vragen.


Bedankt voor de reacties!!
Met citaat reageren