Los bericht bekijken
  #5  
Oud 9 december 2008, 14:47
defreule defreule is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 november 2008
Berichten: 15
defreule is on a distinguished road
Standaard Re: interne sollicitatie pedagogisch medewerker A, graag feedback en advies

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sannelba Bekijk bericht
Hallo, hier heb ik zeker te weten iets aan, heb ook al een hoop aangepast. Wat ik lastig vind is te benoemen waarom ze nou juist mij moeten hebben voor deze functie. Ik merk dat ik zelf twijfel of ik dit alles uberhaupt allemaal wel kan. Ook is het een interne vacature en heb ik hierover gesproken met mijn leidinggevende. Mede hierdoor ben ik ook onzeker geworden. Ik ga in elk geval niks zeggen over de precieze dingen die ik nog moet leren, laat ik het maar algemeen houden. Ik ga de brief verder aanpassen en hopelijk wil je dan nog eens kijken hoe je de aangepaste versie vindt. Alvast bedankt!!!
Ik twijfel ook altijd of ik een baan wel aan kan. Maar dat lijkt me juist ook wel goed: als je alles in een baan al kan, dan zul je er ook wel snel weer op uitgekeken raken. Als je leidinggevende je zo veel informatie over de vacature heeft gegeven zal hij/zij wel geloven dat je het kan! Anders had hij/zij je wel verteld dat het nog wat te hoog gegegrepen is. Wat je nu nog niet kan kun je leren, toch?
Met citaat reageren