Los bericht bekijken
  #1  
Oud 2 mei 2006, 19:23
Brigitte70
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Sollicitatiebrief telefonisch medewerker klantenservice.. graag reacties

Ik heb een brief geschreven naar een bedrijf, ik wil dit baantje het liefst partime omdat ik ook voor mezelf ben begonnen.
Zou ik dat er nog bij moeten zetten ( dan nodigen ze me helemaal niet meer uit) En die afsluitende zin vind ik maar niks...Hij is ook een beetje kort denk ik..Geen idee..Graag suggesties, tips etc...Heb al 8 jaar geen brieven meer hoeven schrijven..
Naam
Adres

Naam Bedrijf
Adres
Postbus
Postcode

Plaatsnaam, 2 mei 2006

Betreft: vacature Telefonisch Medewerker Klantenservice

Geachte heer x,

U zoekt een teamplayer met een commerciële instelling en een probleemoplossend vermogen? Communicatief vaardig en accuratesse? Dat zijn mijn kwaliteiten. Ik ben zeer enthousiast over de functie en kom hier dan ook graag voor in aanmerking.

Wat mij in de functie van telefonisch medewerker klantenservice in het bijzonder aantrekt is de combinatie van werken in teamverband en het klantencontact. Ook de afwisselende werktijden spreken mij aan.

Mijn werk als reisadviseur levert een bijdrage aan het goed functioneren als telefonisch medewerker klantenservice. Ik heb hierbij veel geleerd over hoe men klanten op een commerciële wijze te woord kan staan. De afhandeling van de gedane zaken werd ook door mij gedaan. Deze werkervaring heeft mij er ook toe gebracht dat ik administratief goed onderlegt ben, op accurate wijze werkzaamheden uitvoer en resultaatgericht werk.

Graag licht ik mijn brief nader toe in een gesprek.

Met vriendelijke groet,

Naam
Met citaat reageren