Los bericht bekijken
  #9  
Oud 2 mei 2009, 16:21
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatiebrief traineefunctie, svp controleren

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niet geregistreerd Bekijk bericht
Hi Esther,

Sinds 4 maanden (vanaf July 2007) ben ik nu werkzaam binnen (berdrijf), en met alle tevredenheid mag ik zeggen. De manier waarop (bedrijf) een professionele manier van werken gecombineerd wordt met een informele sfeer zorgt er voor dat ik mij iedere werkdag weer op mijn plek voel binnen (bedrijf)
Het plezier dat ik heb gehad in dit werk, maar vooral ook de prettige samenwerking met begeleiders en collega’s resulteerden in een relatief hoge beoordeling.
Toen ik per mail de vacature zag voor een "Credit Card Assistant" had ik het sterke gevoel dat die vacature voor mij de perfecte volgende stap in mijn carričre zal zijn.
Ik zie het als een grote uitdaging om mij binnen de diverse afdelingen van RBTT te bewijzen, hierbij een groot netwerk op te bouwen en veel over het bedrijf te leren. Ik ben van mening dat ik een goede aanvulling voor (bedrijf)ben.
U kunt van mij iemand verwachten die streeft naar continue innovatie en optimalisatie van zowel product als proces. Iemand die het best naar voren komt in een team, bij analyseren van problemen en creëren van oplossingen.

Ik hoop van harte dat mijn sollicitatie uw interesse gewekt heeft en uiteraard zie ik er naar uit om mijn sollicitatie mondeling toe te lichten.

Met vriendelijke groeten,

D Renfurm
Hallo allemaal,

De afgelopen dagen heb ik me bezig gehouden met het opstellen van "de perfecte motivatiebrief".
Dit in het kader van de toelating tot een studie.
Ik heb dankbaar gebruik gemaakt van deze website; zowel de gewone website als het forum. Een ding moet me toch echt van het hart.
De bovenstaande brief van D. Renfrum, die ik ook in zijn geheel geciteerd heb, vond ik echt in en in triest. Dit om de volgende reden; op deze website staan letterlijk voorbeeldzinnen over hoe het niet moet; bij het onderdeel vermijd cliches staat: 'ik zie het als een grote uitdaging om me binnen uw bedrijf te bewijzen' als voorbeel voor een holle frasering.
D. Renfurm heeft hier echter geen boodschap aangenomen. Sterker nog de brief is een aaneenschakeling van holle fraseringen en knip en plak werk vanuit bijvoorbeeld de brief van Martijn. Aangezien de brief van D. Renfrum dateert van 2007 zal hij/zij dit commentaar waarschijnlijk niet meer lezen. En hij/zij zal met deze brief waarschijnlijk niet door de selecteur geselecteerd zijn. Jammer voor hem/haar, maar een voorbeeld voor alle anderen hoe het dus niet moet.

Een leermoment voor iedereen hoop ik.

groeten,

Kees
Met citaat reageren