Los bericht bekijken
  #1  
Oud 4 oktober 2010, 11:29
gettie gettie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 oktober 2010
Berichten: 1
gettie is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief verkoopmedewerker, graag feedback

******
******
******

******, 3 oktober 2010

Betreft: sollicitatie voor de functie verkoopmedewerker.

Geachte Heer/Mevrouw,

Ik ben gewend om op onbekende mensen en situaties af te stappen, en pas me gemakkelijk aan in nieuwe situaties.
Representatief, klantvriendelijk, collegiaal en een teamplayer, deze steekwoorden zijn op mij van toepassing. Ik ben iemand die graag met mensen omgaat en over een goede mate van enthousiasme en zelfstandigheid beschik.

Ik ben op zoek naar een nieuwe baan, in die baan zoek ik uitdaging en verantwoordelijkheid.
Toen ik over deze vacature las was ik erg enthousiast, u kunt aan het begin van mijn brief al een aantal dingen lezen over mij die overeenkomen met wat u zoekt in uw verkoopmedewerker. Verder kan ik u vertellen dat ik goed kan werken tijdens drukte, dit heb ik geleerd in mijn mijn functie als restaurantmedewerkster.

In mijn CV zult u lezen dat ik al de nodige kennis heb opgedaan tijdens mijn opleiding eerste verkoopmedewerkster. Hier heb ik geleerd over voorraad- en kassabeheer, detailhandelsmarketing en leidinggeven. Graag wil ik bij uw bedrijf verder leren.

Ik ben een spontane jonge meid die niet afwacht, ik ben een snelle leerder en makkelijk in de omgang met collega’s en klanten.

Natuurlijk ben ik bereid mijn interesse in uw bedrijf en de werkmogelijkheden verder met u te bespreken. Een uitnodiging daartoe zie ik met grote belangstelling tegemoet.

Met Vriendelijke Groet,

Gettie ******
Met citaat reageren