Los bericht bekijken
  #1  
Oud 3 mei 2010, 13:50
jeanne jeanne is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 mei 2010
Berichten: 1
jeanne is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief parfumerie

Hallo allemaal.

Ik heb een sollicitatiebrief voor Douglas gemaakt.
Brand maar los met jullie opbouwende kritieken.

Thanks
Jeanne

Geachte heer, mevrouw,


Regelmatig kijk ik op uw site naar de vacatures en eindelijk was het zover.
Met veel plezier las ik uw vacature voor een parttime verkoopmedewerker,
voor het filiaal te ’s-Gravenhage.

Douglas spreekt mij erg aan vanwege de goede sfeer, de klantvriendelijkheid en de met name professionele uitstraling van het personeel in de winkel.

Momenteel ben ik bezig met een hbo beroepsopleiding counseling maar ik merk dat ik naast mijn, inmiddels ontwikkelde, sociale- spirituele kant een stukje creativiteit mis.
Mijns inziens kan ik beide perfect combineren in deze functie. Dit is dan ook de voornaamste rede dat ik op deze vacature reageer. Tevens mis ik het klant-verkoop contact en daarnaast vindt ik het erg leuk om mensen te adviseren

Op jonge leeftijd was ik (zoals zoveel meisjes) altijd wel met make-up bezig. Echter ging het bij mij een stapje verder. In 1988 heb ik een visagie opleiding gevolgd bij Gerda Siemens in Amsterdam. Daarna heb ik een jaar lang in samenwerking met Beppie van den Berg af en aan klusjes gehad bij film en televisie. Doordat het nogal moeilijk was om dat te handhaven en ik andere mogelijkheden kreeg besloot ik ermee te stoppen en met andere dingen verder te gaan.

Zoals u kunt zien heb ik sinds die tijd op veel verschillende gebieden werkervaring opgedaan. Mijn laatste ervaring was het opzetten van een eigen onderneming. Toch ben ik in deze jaren altijd tussendoor bezig gebleven met en mijn interesse blijven behouden in de gezichtsverzorging. Dit heeft zich bijvoorbeeld geuit in het vrijwillig meehelpen tijdens amateur musical voorstellingen en momenteel het assisteren van de bekende make-up artiest Roberto Dresia

.
Resumé
Ik heb ervaring in verkoop, ervaring indien nodig in leiding geven, ervaring in het communiceren met mensen uit alle lagen van de bevolking, ervaring in adviseren, ervaring in zelfstandig werken en ook zeer belangrijk levens ervaring.

Ik zou het zeer op prijs stellen als ik uit genodigd word voor een sollicitatiegesprek, zodat ik mijn schrijven kan toelichten.

Met vriendelijke groet,



****** ***********
Met citaat reageren