Los bericht bekijken
  #1  
Oud 13 januari 2007, 21:38
MRben34 MRben34 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 13 januari 2007
Berichten: 4
MRben34 is on a distinguished road
Standaard Interne sollicitatie als produktie-analist

Hoi, Ik ben momenteel werkzaam op een afdeling waar ik het met het werk goed naar me zin heb maar verdere ontwikkelinkskansen zitten er hier niet meer in. Ik wil binnen onze organisatie op een andere functie reageren enkel ik weet niet of mijn opzet in een brief zoals hieronder vermeld ook over de juiste overtuigingskracht beschikt en of het met de spelling \gramatica wel goed zit. Ik zou een het fijn vinden als een ander er met een kritisch oog naar kan kijken en eventueel zijn of haar mening hierover kan geven..Alsvast bedankt


Voor de afdeling AMOR van het Bedrijfsbureau CSC zijn wij op zoek naar een productie-analist.
Kerntaken:
• Monitoren van processtromen (tijdig signaleren en analyseren van uitval - early warning).
• Opstellen van standaard en incidentele rapportages op operationeel niveau.
• Begeleiden van en adviseren over de verwerking van complexe uitval.
• Overleggen met medewerkers van operationele afdelingen CSC over uitval en procesverbeteringen.
Profiel:
• Mbo+ / hbo werk- en denkniveau.
• Analytisch vermogen.
• Goede communicatieve vaardigheden, accuratesse.
• Enkele jaren ervaring met geautomatiseerde gegevensverwerking.
• Klantgericht, resultaatgericht en initiatiefrijk.
• Ervaring met statistische, analyse-, en databewerkingstools [

Betreft: sollicitatie naar de functie van Productie-analist

Geachte heer /mevrouw,


Naar aanleiding van uw advertentie op de bedrijfssite PIM maak ik mijn interesse kenbaar voor de functie van produktie-analist voor de afdeling AMOR van het bedrijfsbureau CSC
Mijn naam isxxxxxxxx. Momenteel ben ik werkzaam als administratief medewerker bij de afdeling facturering GZM/MZM voor het CSC. In deze functie verricht ik diverse werkzaamheden voor mijn afdeling. Mijn werkzaamheden bestaan uit het aanmaken en versturen van diverse facturen , telefoonbehandeling, postbehandeling en reguliere uitvalverwerking.

Tevens ben ik als een van de twee key-users op de afdeling verantwoordelijk voor het opstellen van de maandelijkse rapportages, het verwerken, analyseren en uitlijsen van complexe uitval, testen van RFC’s, het bijstaan en begleiden en adviseren van medecollega;s en het monitoren van de processen voor de binnen zeeland klanten.

De functie van productie-analist spreekt me om diverse redenen aan. De eerste reden, is dat deze functie zeer goed aansluit op mijn opleiding en werkervaring. Daarnaast beschik ik over goede sociale en contactuele eigenschappen en ben ik goed in staat om zowel in teamverband als zelfstandig te werken. IK heb ruime ervaring met geautomatiseerde gegevensverwerking en ben bekend met Excel, Word, Epoint, Cordaptix 1 en Cordatix 2, SAP, Mecoms, Jira, Toad, en Easy Archive.

De tweede reden is dat de kans om mezelf verder te ontwikkelen op mijn huidige afdeling niet mogelijk is. In de functie van productie-analist kan ik mijn vaardigheden en kennis verder ontwikkelen en ontplooien. Ik ben er van overtuigt dat mijn kennis van de grootzakelijke markt alsmede de bekendheid met onze interne opdrachtgevers een meerwaarde kan opleveren voor AMOR met betrekking tot de grootzakelijke markt. Daarnaast biedt deze functie mij de mogelijkheid om in functieschaal te stijgen.

Ik vertrouw erop dat deze brief voor u een aanleiding is mij uit te nodigen voor een oriënterend gesprek. Voor nadere informatie verwijs ik u naar bijgevoegd curriculum vitae.

Met vriendelijke groet,
XXXXXXXXX
Bijlage: CV


Ik zou het fijn vinden als er op taalfouten en zinsopbouw gecheckt kan worden. Het betreft hier een interne sollicitatie.

Laatst gewijzigd door MRben34; 14 januari 2007 om 23:23 Reden: motivatie
Met citaat reageren