Los bericht bekijken
  #1  
Oud 5 maart 2007, 22:51
aardbei25 aardbei25 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 maart 2007
Berichten: 1
aardbei25 is on a distinguished road
Standaard Hoe verkoop ik mezelf beter?! - Sollicitatie Administratief Medewerker

Geachte heer/mevrouw,

In het ... Dagblad van ... jl. las ik uw advertentie waarin u een
Administratief Medewerker zoekt. Naar deze functie zou ik graag willen solliciteren.

Mijn naam is ... en ik ben 25 jaar. Ik heb een achtergrond in toerisme, maar na enkele jaren werkervaring ben ik erachter gekomen dat ik weinig affiniteit heb met deze sector. In mijn vorige banen verrichte ik enkele administratieve taken met plezier en naar tevredenheid van mijn leidinggevende. Bijna anderhalf jaar geleden heb ik dan ook besloten de administratieve kant op te gaan.

Momenteel ben ik werkzaam bij ... als administratief medewerker Studentenadministratie. Mijn werkzaamheden zijn terug te vinden in bijgevoegd CV. Hoewel ik hier met plezier werk en ik ook de mogelijkheid krijg door te groeien (ik ben benaderd om senior te worden en zit inmiddels in het ontwikkelingstraject) ben ik hier niet helemaal op mijn plek. Door verschillende redenen, zoals de naderende centralisatie van de Studentenadministratie, het bekleden van mijn nieuwe functie als senior en het vele contact met studenten (aan de balie, telefoon en via e-mail) ben ik soms niet zo veel bezig met administratie als ik graag zou willen.

Dit heeft mij doen besluiten op zoek te gaan naar een nieuwe uitdaging. Dit keer wil ik me volledig richten op administratie aangezien ik nu zeker weet dat mijn hart en talent hier ligt. Ik beschik gezien mijn achtergrond in toerisme misschien niet over alle vakkennis, maar ik leer snel en heb inmiddels al enige ervaring. Ik ben ook zeker bereid cursussen e.d. te volgen. Ik beschik over goede sociale en contactuele eigenschappen. Kan goed in teamverband maar ook zelfstandig werken. Ik ben nauwkeurig, verantwoordelijk en denk mee en vooruit. Verder heb ik ruime ervaring met computerprogramma’s.

Ik hoop dat deze brief en bijgevoegd CV u voldoende aanleiding geven om mij uit te nodigen voor een gesprek.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren