Los bericht bekijken
  #3  
Oud 6 juli 2007, 01:05
urnfiller urnfiller is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 5 mei 2007
Berichten: 35
urnfiller is on a distinguished road
Standaard Re: HBO-Bedrijfskunde & agribusiness

Hoi Mirjam,

Bedankt voor je reactie.

Als ik de studie ga volgen wil ik deze graag doen op de HAS in Den Bosch. Op de site zie ik zo snel niet iets staan over afstudeerrichtingen, maar iig met paarden ben ik niet zo bezig. De agrarische sector op zich vind ik wel interessant. De vakken die je noemt lijken me wel leuk, op mijn opleiding heb ik ook wat bedrijfskunde en marketing gehad maar dit vond ik wel erg beperkt. Maar welke vakken zijn nu echt gericht op de afstudeervariant Paardenhouderij?
Ik heb alleen geen Biologie en Scheikunde gehad in de bovenbouw (ik had E&M) en in de onderbouw heb ik 1 jaar Scheikunde gehad en 1 jaar Biologie. Bij de toelatingseisen staat ook dat je gewoon toegelaten wordt met E&M. In hoeverre zijn Scheikunde en Biologie dan belangrijk? Want ik weet daar echt niks van.

Ik heb ook wel het idee dat je er vrij veel kanten mee uit kan. Ik vind het wel opmerkelijk dat je zegt dat er weinig vacatures zijn in het vakgebied. O.a. in de Elsevier studie-special zag ik staan dat je goed een baan kan vinden met deze studie.
__________________
Sue me.
Met citaat reageren