Los bericht bekijken
  #1  
Oud 12 november 2009, 23:30
mdacillo mdacillo is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 12 november 2009
Berichten: 1
mdacillo is on a distinguished road
Standaard Administratief medewerker rechtbank

Goedenavond iedereen!

Ik ben al een paar dagen bezig met een sollicitatiebrief en ik word er zo langzamerhand stapelgek van! Zouden jullie er misschien naar kunnen kijken? Dit is wat ik tot nu toe heb, ik heb het idee dat de overgangen naar de alineas niet vloeiend is en niet lekker weg leest. feedback is meer dan welkom!

Ik las uw vacature op @@@ en dacht meteen: dit is een baan voor mij. Ik zal u vertellen waarom.

Na bijna 6 jaar werkzaam te zijn geweest bij een commercieel logistiek bedrijf, heb ik geen mogelijkheid meer tot doorgroei en ontwikkeling. Ik heb dan ook besloten dat het tijd is op zoek te gaan naar een nieuwe baan welke dichter bij mijn interesses ligt, namelijk de rechtspraak.

Waarom bij de rechtbank? Mijn interesse in het Nederlandse recht is, sinds mijn periode dat ik werkzaam ben geweest bij de rechtbank in @@@, altijd blijven bestaan. Ik vind het fascinerend hoe iets wat zo veranderlijk is toch onze samenleving regelt. Dit lijkt mij de uitgelezen kans om mij hier verder in te verdiepen. Ook vind ik het prettig dat er binnen de rechtbank zoveel aandacht besteed wordt aan de persoonlijke ontwikkeling van de medewerkers.

Ik denk een goede bijdrage te kunnen leveren aan uw organisatie, omdat ik over een aantal kwaliteiten beschik die voor de functie van administratief medewerker belangrijk zijn. Ik heb een klantgerichte en resultaatgerichte werkhouding, daarnaast ben ik nauwkeurig, enthousiast, ambitieus en heb ik aanpassingsvermogen.

Ik hoop dat mijn enthousiasme voor u aanleiding is om mij uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek. Met belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.

In afwachting van uw reactie,

Hoogachtend,
Met citaat reageren