Los bericht bekijken
  #2  
Oud 17 april 2013, 11:46
bkd bkd is offline
Lid
 
Geregistreerd: 8 april 2013
Berichten: 16
bkd is on a distinguished road
Standaard

Ik heb een paar puntjes aangegeven waarvan ik denk dat de brief daardoor beter leest. Verder lijkt dit mij een goede brief.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Twinnyh Bekijk bericht
Geachte mevrouw XXX,

Door mijn opleiding (misschien nog aangeven welke opleiding ?) weet ik dat de verloop van het productieproces van cruciaal belang is, omdat het immers van grote invloed is op de kwaliteit van de kleding. Daarom solliciteer ik naar de functie XXX Product Manager bij uw organisatie. Ik wil namelijk graag ervoor zorgen dat het productieproces binnen uw bedrijf volgens het plan verloopt en eventuele problemen adequaat worden afgehandeld.

XXX trekt mij bijzonder aan omdat het een jonge organisatie is met een sterk merk en internationale groei vertoond. Ik zou graag deel uit willen maken van uw organisatie zodat ik mee kan werken aan de verdere groei en ontwikkeling van XXX.

Mijn houding is enthousiast, flexibel en leergierig te noemen. Ik beschik over een groot doorzettingsvermogen. Dit blijkt uit het feit dat ik van het MBO naar het HBO ben ingestroomd en beide opleidingen binnen de gestelde termijnen heb afgerond. Door mijn bijbaan in de horeca ben ik accuraat en heb ik een oog voor detail, ik hecht namelijk veel waarde aan het afleveren van kwaliteit. Gezien mijn ambitieuze en gemotiveerde instelling weet ik zeker dat ik een positieve bijdrage kan leveren aan de organisatie.

Mocht u op basis van mijn korte voorstelling benieuwd zijn naar meer, dan kom ik graag mijn sollicitatie toelichten in een persoonlijk gesprek. Uw reactie zie ik met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,
XXX
Met citaat reageren