Los bericht bekijken
  #1  
Oud 20 december 2008, 14:10
Chantalll Chantalll is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 20 december 2008
Berichten: 1
Chantalll is on a distinguished road
Post Sollicitatiebrief voor een stageplek

Het is de allereerste sollicitatiebrief die ik ooit geschreven heb.
Commentaar is altijd welkom.

**************

Betreft: stageplek


Geachte heer/mevrouw,

U heeft hier te maken met een enthousiaste student die op zoek is naar een stageplek bij een leuk bedrijf. Op het internet heb ik uw website gezien en wat ik zag beviel mij goed. Voor mijn gevoel heb ik het idee dat ik bij uw bedrijf mijzelf goed kan ontwikkelen.

Op het moment studeer ik Multimedia op het ********* en zal afstuderen in 2010. Ik heb ervaring met de programma's Photoshop, Indesign en Illustrator. Op het moment ben ik bezig met een project dat mijn ervaringen voor Javascript en Flash zal verbeteren. In een interview wil ik u graag mijn werk laten zien waaruit zal blijken dat deze eigenschappen naar voren komen.

U kan van mij verwachten dat ik een enthousiaste en creatieve collega ben. Graag werk ik in een team, maar ik kan ook zelfstandig werken. Ik ben iemand die verantwoordelijkheid neemt voor zijn eigen werk en altijd het beste uit alles haalt. Een uitdaging ga ik dus ook niet uit te weg. In een team ben ik flexibel en loyaal naar mijn collega's. Mijn collega's waarderen mij omdat ik een goeie luisteraar ben en zelf met ideeën kom met advies erbij

Ik kijk er naar uit om van u te mogen horen dat u overweegt mij een stageplek aan te bieden.


Met vriendelijke groet,



"Mijn naam"
Met citaat reageren