Los bericht bekijken
  #2  
Oud 9 april 2012, 14:33
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Briefje Bekijk bericht
Deze opleiding behandeld veel aspecten die naar mijn mening zeer goed toepasbaar zijn in de door u aangeboden functie.
Het is 'behandelt' met een t. Maar ik vind dit een wat vage formulering. Kun je wat concreter formuleren wat je geleerd hebt dat relevant is voor deze werkgever, zonder in details te vervallen?

Citaat:
Na mijn studie heb ik bij verschillende organisaties werkervaring opgedaan. Voor een volledig overzicht van mijn werk en stage-ervaringen verwijs ik u graag naar mijn curriculum vitae.
Deze alinea zegt vrijwel niets en kun je net zo goed weglaten.

Citaat:
Waarom ik denk de medewerkster zorgadministratie te zijn voor .....? Ik heb een medische achtergrond en ervaring in het uitvoeren van administratieve handelingen.
Mijn werkzaamheden hebben bestaan uit onder andere; het verwerken van dbc’s , controleren van patiëntgegevens, vastlegging gegevens in patiëntendossiers, en het invoeren/controleren van basisgegevens.
Hier begint je brief interessant te worden voor de werkgever. Ik zou dit deel iets gepassioneerder vertellen, het is nu zo'n droge opsomming.

Citaat:
Voor mij betekent de baan als medewerkster zorgadministratie een enorme uitdaging
Dat vind ik eerlijkgezegd een beetje overdreven, want je hebt een relevante opleiding en werkervaring in de branche. Misschien kun je beter concreet formuleren dat je je graag inspant om snel dit en dat bij te leren.

Citaat:
Daarnaast heb ik een accurate werkhouding, doorzettingsvermogen, bekend met medische terminologie en goede contactuele eigenschappen. Bovendien ben ik leergierig, stressbestendig, integer en flexibel.
"ben ik bekend met ..."

Maar ook dit vind ik weer zo'n droge opsomming.

Probeer eens de meest relevante kwaliteiten aan te tonen aan de hand van je werkervaring, met de STAR-methode. Daar kan je brief enorm van opknappen.
__________________
René
Met citaat reageren