Los bericht bekijken
  #3  
Oud 27 april 2008, 12:56
Liwin Liwin is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 april 2008
Berichten: 2
Liwin is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie redactie-assistent Journalistiek en Nieuwe Media

Heyhoi,

Dank je wel voor je reactie! Nadia Lelia is btw een fictieve naam, ik heet Cindy nogiets .
Reactie op jouw feedback;

bruisend -> had ik al opgemerkt en in de echte brief verbeterd.
studenten en scholieren -> Nee, dit is niet op te maken uit de advertentie. Maar ik heb hun site bezocht SURF, daar spreken ook zij over studenten en scholieren.
en veranderen naar door -> daar heb je gelijk in.

... -> klopt, zal ik veranderen.
Lange moderatorzin -> ook daar heb je gelijk in!
in de ban -> inderdaad, het staat beter als het weggelaten wordt.

Succes -> Dank je wel! En nu ga ik al jouw punten waar ik het mee eens ben verbeteren. Dan wordt het middenstuk:

Via het loopbaancentrum van de universiteit stuitte ik op de vacature van redactie-assistent Journalistiek en Nieuwe Media, gepubliceerd op 14 februari jl. Ik - als gedreven columnist en amateurwebsitemaker - was meteen verkocht. Van jongs af aan heb ik mij bezig gehouden met het maken van websites. Gedurende mijn studie Sinologie op de universiteit Leiden heb ik deze vaardigheden verder ontwikkeld dankzij de praktijkstudie Journalistiek. Tevens zat ik in de redactie van de Krant met Karakter, een krant voor studenten Sinologie, waar ik redactionele vaardigheden heb opgedaan. Ik ben op diverse fora enkele jaren moderator geweest. Bijvoorbeeld op het forum van Dreuzels.com. Daar moest ik onder andere wedstrijden verzinnen, SPAM herkennen en verwijderen, en uitkijken naar berichten die niet door de bocht kunnen. Ook moest ik me daar verantwoorden bij andere moderators voor mijn handelingen.
Met citaat reageren