Los bericht bekijken
  #1  
Oud 1 augustus 2008, 12:44
VS2008 VS2008 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2008
Berichten: 1
VS2008 is on a distinguished road
Standaard Werk in kader van WSW -- wel of niet vermelden in CV?

Dag allemaal,

Misschien kan iemand mij hier raad geven. Vanwege rugproblemen (hernia) ben ik arbeidsgehandicapt geraakt. Ik ben aangemeld bij een SW-bedrijf en daar werk ik nu bijna anderhalf jaar met veel tegenzin (ik werk in een overslag centrum, dus dat is lekker voor mijn rugklachten). Hoe dan ook, ik werk nu nog maar 16 uur per week (als ik geen last van mijn rug heb tenminste ) en voor de overige 24 uur sta ik bij het UVW ziek gemeld.

Anyways, nu zie ik in de krant een leuke parttime baan als modeverkoper en ik moet mezelf inhouden om mijn brief niet persoonlijk in de handen van de bedrijfsleider te stoppen. Een baan als verkoper in een winkel is wat ik vroeger ook heb gedaan en dolgraag weer wil doen. Maar wat doe ik met mijn CV?

In de plaats waar ik woon is het bedrijf dat uitvoering geeft aan de WSW wijd en zijd bekend (vroeger heette het zelfs nog Sociale Werkplaats) en voor het grootste deel werken er mensen met een verstandelijke handicap (wat ook algemeen bekend is). Maar ik ben lichamelijk arbeidsgehandicapt en dat dit soort mensen daar ook werkt is veel minder bekend.

Wat moet ik op mijn CV zetten? Ik ben bang dat als ik de naam van het bedrijf noem mijn brief meteen in de shredder verdwijnt. Maar als ik deze periode weglaat uit mijn CV zit ik met een gat van 1,5 jaar, nog afgezien van het feit dat ik niet helemaal eerlijk ben in mijn CV.

Ehh... Help, iemand?
Met citaat reageren