Discussie: Studie fotografie?
Los bericht bekijken
  #1  
Oud 11 april 2008, 20:21
Fliegel Fliegel is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 11 april 2008
Berichten: 3
Fliegel is on a distinguished road
Standaard Studie fotografie?

Hey mensen! ik zit met een vraag! ik studeer nu HBO toegepaste psychologie in groningen. maar ik begin nu echt heel erg te twijfelen of ik wel het goede heb gekozen. Ik ben er achter gekomen dat mijn hart echt ligt bij de fotografie. heb ik altijd enorm interessant gevonden maar heb er nooit een toekomst in gezien. Ik heb wel gekeken of ik er een studie voor kon vinden, maar dit zou niet een officieel erkende studie zijn, met als gevolg dat ik geen studie financiering zou krijgen. dit was toen voor mij genoeg reden om er van af te zien en heb toen gekozen voor hbo TP. achteraf heb ik hier nu veel spijt van. Helemaal omdat mijn ouders de studie betalen en dus dan waarschijnlijk dit voor niks hebben gedaan. Nu ben ik me een beetje wezen orienteren en kreeg via verschillende bronnen de kunst academie te horen. op de site van de Ka in zwolle kon ik echter geen informatie vinden over fotografie.

heeft iemand een idee over hoe ik een studie (die grotendeels om fotografie draait) fotografie kan volgen, die wel officieel erkent is?

Tips zijn welkom!
Met citaat reageren