Los bericht bekijken
  #3  
Oud 25 mei 2007, 11:34
simplyred simplyred is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 mei 2007
Berichten: 3
simplyred is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief vakantiewerk zorg

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ankie89 Bekijk bericht
zouden jullie deze sollicitatiebrief even door willen kijken? ik heb geen idee of hij zo helemaal goed is.... alvast bedankt


Mevr. ***
Postbus 55
4830AB Boxmeer


Geachte ****

Via het cwi heb ik de vacature voor vakantiekracht bij uw organisatie ontvangen. De funtie heeft meteen mijn enthousiasme gewekt en daarom wil ik mij graag beschikbaar stellen als kandidaat.

Momenteel ben ik tweedejaars student SPW-woonbegeleiding aan ROC de Leijgraaf in Veghel. Omdat ik graag met mensen werk en iets voor anderen wil betekenen, is mijn wens door te gaan binnen de zorgsector. Werken als vakantiekracht binnen uw organisatie sluit hierbij goed aan.

Tijdens mijn stage bij stichting Dichterbij heb ik gewerkt met zware autisten. Hier zag ik hoe zeer mensen het kunnen waarderen als ze merken dat er iemand voor hen is. Om me breder te ontwikkelen wil ik graag ervaring op doen in de ouderenzorg, zodat ik kan zien of dit mij meer aanspreekt.

Ik zou mezelf omschrijven als een gemotiveerde, vrolijke, zelfstandige en leergierige student. Door me goed te orienteren binnen ben ik ervan overtuigd dat ik na mijn opleiding de juiste keuze maak.

Graag licht ik deze sollicitatiebrief en mijn cv in een persoonlijk gesprek toe

In afwachting van uw reactie verblijf ik

Met vriendelijke groet,

Anke *******

Bijlage: CV

Ik heb het een en ander aangepast qua zinsconstuctie. Hier en daar vond ik zinnen niet zo mooi geformuleerd, waardoor t niet lekker leest.
Ik hoop dat je wat aan mijn suggesties hebt en belangrijker: dat je de baan krijgt!
Succes!
Met citaat reageren