Los bericht bekijken
  #1  
Oud 19 mei 2007, 18:44
Andres Andres is offline
Lid
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 11
Andres is on a distinguished road
Exclamation Sollicitatiebrief stage

xxxxx
xxxxx
xxxxxx

xxxxx
xxxxx
xxxxxx

xxxxx, xxx xxxx xxx


Betreft: Sollicitatie stage

Geachte meneer xxx,

Naar aanleiding van mijn bezoek op zaterdag 14 april “op uitnodiging van het stage managementteam van xxxx” ben ik zeer geïnteresseerd geraakt in xxxx en zou daarom graag bij uw xxxxx stage gaan lopen.

Als eerst wil ik mij graag aan u voorstellen; Ik ben xxxxx, xx jaar en studeer aan de xxxxx in xxxxx. Daar volg ik de opleiding Sportmanagement. Mezelf zou ik omschrijven als een leergierige, zelfstandige, ambitieuze, gedreven vrolijk in het leven staande student.

Aangezien xxxxxx een toonaangevende xxxxx in Nederland is, lijkt het mij als leergierige student een uitdaging om bij uw xxxx stage te gaan lopen. Uit de presentaties die 14 april gegeven zijn geeft u de studenten de mogelijkheid zich te ontplooien en te ontwikkeling binnen uw xxxxxx, dit spreekt mij erg aan. Met mijn ambitieuze en gedreven instelling wil ik uw xxxxx graag van dienst zijn.

Wat mij het meest aanspreekt om stage te lopen bij uw xxxxx is de kans te krijgen om te werken in een topsport klimaat, mezelf te ontplooien en de kans om professionele beroepsproducten af te leveren in een professionele omgeving.

Ik zou het fijn vinden een uitnodiging voor een gesprek te ontvangen, waarin ik mijn brief nader kan uitleggen. Voor een opgave van mijn persoonlijke gegevens verwijs ik naar mijn C.V.



Met vriendelijke groet,



xxxxx


Bijlage: curriculum vitea


Ik hoop dat iemand mij raad kan geven of dit een beetje leuke brief is en of er erg grote fouten in staan.
Met citaat reageren