Los bericht bekijken
  #3  
Oud 28 juni 2006, 10:46
nicky1983 nicky1983 is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 7 april 2006
Berichten: 99
nicky1983 is on a distinguished road
Standaard Re: open sollicitatie pedagogisch medewerker

Hallo Els,
bedankt voor de tips. Ik heb bij de tweede alinea de laatste twee regels weggelaten. Die waren inderdaad dubbelop. Ik had al zoveel brieven geschreven en zag het even niet meer. Ik ben uitgenodigd voor een gesprek voor vakantiewerk vandaag al, Ik ben eens benieuwd, misschien wel kans op een vaste baan!!!!
groetjes Nicky

Mijn voorkeur gaat uit naar de doelgroep (licht) verstandelijk gehandicapte kinderen. Mijn stage en werkervaring bestaat met name uit het begeleiden van de doelgroep kinderen met gedragsproblemen en een verstandelijk handicap. Met deze doelgroep heb ik veel affiniteit door hun onbevangen kijk op het dagelijkse leven. Ik ben zeer gericht in het positief inspelen op hun belevingswereld.

Door mijn onderzoek tijdens het schrijven van de scriptie en een literatuurstudie ontwikkelingspsychologie, kan ik op een doeltreffende wijze te werken aan het leefklimaat van (licht) verstandelijk gehandicapte kinderen. Ik vind het belangrijk om cliëntgerichte hulp te verlenen. Dit laat ik zien door voldoende individuele aandacht aan cliënten en hun cliëntsysteem te geven. In de rol van vervangende verzorger vind ik de overdracht naar ouders een belangrijke taak.
Met citaat reageren