Los bericht bekijken
  #30  
Oud 23 november 2013, 19:02
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Beste Rudolf,

Ik heb je posts gelezen en wat ik veel tegen kom is dat je je problemen telkens omschrijft en daar ook te veel mee bezig bent. Je praat jezelf veel negativiteit aan en ziet veel problemen. Hierin ben je niet de enige, denk dat 90% van de mensen hier wel mee te maken heeft. De truck is echter hiermee te stoppen en deze negatieve gedachtes in positieve om te zetten.

Waar ik persoonlijk van overtuigd ben is dat iedereen alles kan wat hij wil, als je hierbij je hart maar volgt en je passie(s). Het feit dat jij telkens aangeeft dat je lui bent, heeft er misschien mee te maken dat je gewoon dingen doet die je niet leuk vindt en dat je de lat telkens te hoog legt. Dan is de drempel ook een stuk hoger ;-)...

Ook is het goed dat je nu bij een psycholoog zit. Het helpt om erover te praten. Hetgeen wat een psycholoog doet is relativeren voor jou en alle negatieve verhalen omzetten in positieve en je helpen te zoeken wat bij je past. Dit kun je jezelf ook aanleren door (bijv. RET of NLP) of doe een online cursus zelfvertrouwen.

Degene die jou momenteel en de afgelopen jaren het meest in de weg zit ben je zelf. Op het moment dat je zelfvertouwen krijgt en creeert, houdt niemand je tegen en kan je vol positieve energie hetgeen najagen wat bij jou past!

Heel veel suc6 en vergeet vooral niet van het leven te genieten en ook in het nu te leven! Zodra je dat gaat doen, komen alle successen vanzelf (baan, vriendin etc.).
Met citaat reageren