Los bericht bekijken
  #1  
Oud 10 januari 2015, 15:27
lailailai lailailai is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 januari 2015
Berichten: 1
lailailai is on a distinguished road
Standaard Moeite met kiezen afstudeeronderwerp

Hallo lieve mensen!

Ik moet nu eigenlijk beginnen met afstuderen alleen ben nog op zoek naar een geschikt onderwerp.
Ik studeer bedrijfseconomie. Gelukkig heb ik al wel een plek gevonden alleen ik vind het heeeeeel lastig om een onderwerp te kiezen. Ik ben aangenomen bij een bank alleen ze verwachten dat ik zelf een onderwerp bedenk. Het onderwerp moet dan ook nog eens het liefst te maken hebben met het kasgedeelte binnen de bank. Dat is het gedeelte waar mensen komen om rekeningen te openen, geld te wisselen, betalingen te doen, geld op te nemen etc.

Vanuit school hebben we een aantal competenties gekregen. 1. Planning en control, 2. inrichten van informatie systemen, 3. identificeren, beoordelen en beheersen van organisatierisico's, 4. opstellen van financieel economisch informatie voor besluitvorming en verantwoording.

Competentie 2 is sws uitgesloten want dit wordt allemaal centraal geregeld. Ik had zelf al wat bedacht voor planning en control maar ben er niet helemaal van overtuigd. Wellicht dat hier iemand een leuk idee heeft??

xoxo
Met citaat reageren